A termék/szolgáltatás, ami magas minőséget képvisel és keresett, megadja a vevőnek azt, amire vágyik.
A cég és a portékája, kellően igényes és mégis egyedi módon látható, egyszerű kereséssel könnyen megtalálható.
Vitathatatlanul fontos mindkét elem.
Arra azonban már meglepően kevesen gondolnak, hogy van egy harmadik, VIP elem, ami megkülönbözteti, kiemeli a szervezetet a konkurenciái közül.
A cég emberi arca = MÁRKAÉPÍTŐ interjúk. Ez pedig nem más, mint hogy a céget képviselő vezető és a cég története is legyen megismerhető, legyen az emberi oldal is látható a professzionális mellett.
Mondom, hogy miért.
A vevőjelölt a küszöbig lehet, hogy eljut az online térben található információkat követve, de az ajtón belépni nagyobb eséllyel akkor fog, ha személyesen megérinti őt valami. Nevesen amit lát, hall rólatok, a cégről és rólad, a vezetőről.
Ezekben az időkben minőségi termékek és szolgáltatások tucatja érhető el az összes iparágban. A vevő percenként választások özöne elé van állítva, amikor vásárolni készül.
Mi alapján fog választani? Mi alapján költi el a pénzét az egyik vagy a másik helyen? Nem, már nem az ár a döntő érv.
Mondom a titkot: az emberek kötődnek a megismerhető és szerethető dolgokhoz! Ennek az eszköze az általam készített márkaépítő interjú.
Ha megismerhetnek téged, mint embert, aki a vállalkozásod/szervezeted élén áll, nagyobb bizalmat fognak a termékednek/szolgáltatásodnak szavazni. Az eladásaid így szuperszonikus gyorsító pályára kerülnek. Mindegy, hogy mit árulsz.
Egyeztessük elképzeléseinket egy kötelezettségek nélküli beszélgetés keretében!